pondělí 2. listopadu 2015

My Monday's Outfit and make-up/ School


Ani nevím, jak mě napadlo sepsat tento článek. Doufám, že pro Vás bude alespoň trochu zajímavý. Dejte mi prosím vědět do komentářů, zda se Vám tyhle typy článků líbí, nebo zda se bez nich blog obejde.

V dnešním článku Vám představím svůj dnešní pohodlný outfit, v kterém jsem šla do školy. Protože se necítím dvakrát nejlépe, tak volba pohodlných džínů, volného trika a kardiganu, který krásně zahřeje, byly spíše nutností a taky sázkou na jistotu.

Samozřejmě, že jsem neopustila dům bez huňaté šály, kabátu a podzimních bot, ale tyhle kousky jsem Vám už jednou ukazovala v outfitu.




Samozřejmě, že jsem se neobešla ani bez make-upu. Zvlášť v tomto období, kdy pořád jen kejchám a hledám kapesníky, se moje pleť vždy zblázní. Bez korektoru by se mě mohli taky ve škole leknout. Ale s výrazností make-upu jsem to rozhodně nepřeháněla, nechtěla jsem na sebe zbytečně strhávat pozornost. Výraznou rtěnku jsem vyměnila za barevný balzám a oči zvýraznila jen pomocí dvou šedých odstínů, linky z černého stínu, natočila a zvýraznila řasy a je hotovo.



4 komentáře:

  1. Já mám ráda takovéhle outfity :) Líbí se mi ten cardigen, mám takový podobný doma :D
    Jinak příště by bylo lepší, kdybys fotek uděla víc :)
    Ale jinak fajn příspěvěk :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, ta paletka stínů vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  3. Outfit je moc pěkný, také takový nosím do školy, škoda jenom že na fotce není lépe vidět.
    Miška

    OdpovědětVymazat