čtvrtek 5. listopadu 2015

Krém na ruce/ Kamill/ Recenze


Bez krému na ruce se neobejde asi žádná žena, ani já nejsem výjimkou. Občas při procházení drogerií, či jiných obchodů s kosmetikou maličko tápu a nejsem si jistá, zda mám vybrat ten, či onen. A jestli se mi daný produkt bude líbit i po použití, tak jako jeho obal. Však to znáte. A právě proto si ráda čtu články, které je hodnotí. A dnes jsem se rozhodla zasvětit ten můj právě krému na ruce.


Z počátku krátký příběh. Tento krásný produkt jsem si pořídila v létě během krásného výletů do krásného městečka u našich německých sousedů. Z "výpravy" mi zůstaly krásné vzpomínky, fotografie a, fanfáááry, krém na ruce. Přiznám se, že jsem si ho pořídila z jednoho důvodu a tím byla cena, hold není Rossmann jako Rossmann.


Tento krém mám hrozně ráda, je příjemný a při balení na dovču jsem si ho vzala i místo tělového krému a i skvěle mi vyhovoval. Navíc nemá ani výraznou vůni, která některým lidem vadí. Ani nevím proč, ale častěji jsem ho používala v létě. Na podzim šahám spíše po jiném. Ale přesto mě žádná negativa nenapadají, teda až na velikost, ale tu si můžete zvolit už v obchodě.

5 komentářů:

  1. Super recenze :-) Mě na ruce vyhovuje jedině vazelína, jelikož se mi na podzim/zimu dělá často ekzém a i jemně parfemované krémy to rozdráždí :-( Nicméně tento znám a dříve jsem jej také používala.

    Pája

    OdpovědětVymazat
  2. Ja tento jrem taky pouzivam a zatim super.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Používám měsíčkový od Alverde a ořechový od Balea a jsou super. Na zimu je krém opravdu nutnost :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já krémy na ruce začínám používat vždy až na podzim a s příchodem zimy, a zrovna žádný nemám, takže jsem moc ráda za tvou recenzi. :)
    Zvu tě k sibě na giveaway:
    KattyLife - GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  5. Kremik som kedysi aj ja používala :-) Michaela
    www.imperfect-woman.com

    OdpovědětVymazat