sobota 14. listopadu 2015

Jane v kuchyni/ můj první štrůdl


Samozřejmě, že s pečením, troubu a kuchyňským vybavením v devatenácti letech už nějaké ty zkušenosti mám. Ale přiznám se, že nejsou nijak závratné. V pohodě upeču buchtu do plechu, jednou se mi povedl skvělý čokoládový dort a muffiny se občas taky vydaří podle představ.

Protože je jablečná sezóna v hlavním proudu, tak jsem se rozhodla pro štrůdl, který miluju. Líbí se mi na něm hlavně to, že existuje nepřeberné množství způsobů a vždy chutná skvěle (alespoň mně). Rozhodla jsem se, že mamky recept, který má od babičky, trochu přetvořit do mé chuti

Protože dávám přednost sušším (ne vysušeným) zákuskům, s kombinací čaje nebo kafe se sladké stává mojí závislostí, rozhodla jsem se, že omezím množství hery a těsto jsem taky zabalila krapet jinak. Vznikl tak lehký a lehce poživatelný štrůdl, je mi jasný, že každý preferuje něco jiného, ale právě proto mám pečení tak ráda.

Ještě se nesmím zapomenout pochlubit, že se mi vážně povedl a tři šišky zmizely během večera a dalšího rána.

V celý článku naleznete fotodokumentaci.











PS: Dlouho jsem přemýšlela, jestli dneska vydám nějaký článek. Místo minuty ticha jsem si říkala, že bych nemusela vydávat článek, ale to by stejně ničemu nepomohlo. Život jde dál a já naivně doufám, že se z toho všeho Evropa ještě dokáže vyhrabat. Myslím, že tento krátký proslov bohatě stačil. Nemusíte se bát, nemíním měnit hlavní témata blogu za politiku a dění ve světě, na to si opravdu netroufám. Jen jsem měla silnou potřebu se o té hrůze alespoň krátce zmínit.




9 komentářů:

  1. Mňam, štrůdl mám ráda :) Já jsem zrovna dovařila oběd

    OdpovědětVymazat
  2. si šikovná, to by som si dala .)

    OdpovědětVymazat
  3. musím povedať, že tá štrúdľa vyzerá chutne. Ja nerada pečiem ... teda :D raz som sa pokúšala veterníky ale nevidím v tom u mňa veľkú vášeň. Napriek tomu mám rada takéto dobroty. Oveľa radšej varím a preto obdivujem túto tvoju štrúdľu :)

    Beauty Bubble


    OdpovědětVymazat
  4. mňamky, teraz som si uvedomila, že som sama štrúdl eše nerobila, vždy s mamou :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam, tak ten vyzerá skvelo ! Ja milujem štrúdle a najmä jablkové. Teraz, keď je jablková sezóna, robíme štrúdle doma aj my často :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  6. šikovnaa :)) ja som vždy štrudlu robila s niekym nie sama a keďže u nás jablka nikto v koláči nemusí tak sa to ani nerobí ale ja to mam hrozne rada juuj:))

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá krásně :) já jsem štrúdl naposled dělala možná tak ve vaření na základce :D

    OdpovědětVymazat
  8. Amazing post :)

    http://ordinaryblondie9.blogspot.hr/2015/11/burgundy.html

    OdpovědětVymazat