středa 25. listopadu 2015

Fotografie/ Kouzlo Vyšehradu/ Pozdní podzim

Celý rok jsem se těšila na podzimní procházku Vyšehradu, abych jí prošvihla. V týdnu jsem mezi návštěvou zubaře a školou měla hodinku mezeru a Vyšehrad jsem měla při cestě, fotoaparát "shodou okolností" v tašce, tak proč nevyrazit obhlédnout to kouzelné místo i v tomto období.


Je až zarážející, jak jiné počasí, pozměněné roční období, vždy dokáže proměnit Vyšehrad k nepoznání. Zároveň je ale vždy krásný a já se na něj vždy budu ráda vracet, ať už s fotoaparátem v ruce nebo s přáteli.

Snažila jsem se o trochu minimalistické a zároveň tajemné a jednoduché snímky, snad se mi záměr podařil a snad se budou fotky líbit.









Na procházení hřbitova jsem měla sotva minutku, bohužel jsem se ani nemohla porozhlédnout po zajímavých jménech. Takže jsem vyfotila alespoň Nerudu, což ale neznamená, že by byl mým oblíbencem.



5 komentářů:

  1. vyšehrad je krásny, bola som tam síce v letných mesiacoch, ale ten výhlad :))

    OdpovědětVymazat
  2. i love these photos, so naturally beautiful.

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé fotky! :) Vyšehrad je nádherný, podle mě jedno z nejhezčích míst v Praze! :)

    OdpovědětVymazat