sobota 17. října 2015

Wishlist / Autumn 2015/ 02





Začátkem září jsem si díky dnům Marianne a s nimi spojeným nákupním šílenstvím sestavila první wishlist. Šlo o věci, na které jsem měla vlastně nalíčeno, které jsem potřebovala nebo spíš chtěla koupit. Z tohoto seznamu jsem si nakonec pořídila věci, které jsem orámovala zelenou barvou. Tedy kardigan, suchý šampón a sako v neutrální barvě. Taky jsem si pořídila mikinu a hlavně pončo, které jsem strašně dlouho chtěla, ale nějak jsem na tyhle dvě věci při tvorbě wishlistu pozapomněla. 

V rámci šetření jsem se rozhodla, že se sháněním Vansek, dobře padnoucích džín a hnědé kabelky počkám. Samozřejmě, že pokud mi padne něco do oka a cena bude víc příznivá, tak asi neodolám, ale přece jenom, musím se trochu hlídat a vlastně kvůli tomu si taky vytvářím své wishlisty, abych si připomněla, že nepotřebuju třicátý svetr do sbírky, ale jiný kousky oblečení, které mi zatím v šatníku schází.


Mnohým už asi došlo, že po kouscích, které jsou označeny růžovou barvou, míním pokukovat pořád. Dokonce jsem předevčírem narazila na koženkovou bundu, která mi sedne, což je zázrak. Ale není to křivák, který už nějaký ten rok hledám. Takže pořád nevím, jestli si jí nakonec koupím nebo ne.

Další věc, kterou by se mi rozhodně v šatníku neztratila je černé sako, ale bez něj se nějakou dobu klidně obejdu. Pořád mám obrovskou radost z toho šedého.

A co zuřivě sháním po obchodech? V první řadě dlouhý šedý kabát, ale pořád si nejsem jistá, kolik do něj jsem ochotná vrazit. Ale teplejší kabát potřebuju opravdu nutně. A když se mi ho konečně podaří najít, tak si k němu rozhodně pořídím i šálu, ale chci, aby se mi hodila i k druhému kabátu a kožence.

Dále sháním basic černou, krásnou kabelku, do které se vejde hodně věcí, ale při tom není obří a dá se s ní bez problému cestovat autobusem. A opět si nejsem jistá, kolik do ní vrazím. Za rady, inspirace, zkušenosti budu ráda :)

Dále spíše kvůli brigádám potřebuju rozevlátou černou sukni a balerínky v též barvě, v kterých se dá chodit.

7 komentářů:

  1. Super wishlist :D máš krásny blog :) sledujem ťa, keby si chcela môžeš sa pozrieť na môj blog: Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  2. Kabelka a kabát jsou super, miluju šedivou barvu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten kabátik vyzerá fakt super.

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  4. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya Deutsch

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpovědětVymazat
  5. Taký šedý kabát by som tiež brala, keďže teraz mám všetko iba v čiernej :D
    GlitterCircus

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný wishlist :)
    thechicflair.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Super kúsky, ten sivý kabátik sa mi veľmi páči :)

    OdpovědětVymazat