čtvrtek 29. října 2015

Rtěnka/ Rimmel Diva Red 500/ Recenze



Letošní podzim je pro mě zejména znamením výrazných rtů, střídám různé odstíny růžové s krásnou červenou od Rimmelu, kterou si "pomluvíme" v dnešním článku.

Ani si nevzpomínám, kdy jsem jí kupovala. Vím jen, že se stala základním kamenem sbírky výraznějších rtěnek. Byla takovou tou zkušební, která se skvěle osvědčila, a proto jsem se nebála zainvestovat do dalších.



Do dneška jsem mile překvapená z vlastností rtěnka. Je hydratační, takže po celém dnu nemám popraskané rty a navíc není špatně pigmentovaná. Nevydrží sice celý den, ale takový 4 „hoďky“ rozhodně a navíc se ztrácí ze rtů přirozeně, nezanechává mapy. Neslívá se do vrásek, drží skvěle na místě, a proto jí ráda používám i bez konturky. Dalším jejím plusem je taky to, že jí nemusím každou minutu kontrolovat.

Ano, pokud hledáte rtěnku se skvělou pigmentací, kterou ráno nanesete a večer s ní ještě můžete jít na parket, tak Rimmelka není tou nejlepší možností. Ale já jsem z ní naprosto nadšená a díky výše zmíněným faktům je pro mě, zatím, nepřekonatelná.

Na jakou rtěnku nedáte dopustit Vy?




K fotografiím - poslední fotka přesně odpovídá barvě rtěnky jako takové a při vrstvení můžete tohoto efektu jednoduše dosáhnout. Na první fotografii jsem nanesla barvu pouze jednou.

10 komentářů:

  1. ja nedam dopustit na rimmel rtenku v odstinu tantrum,nejhezci cervena,
    co jsem kdy videla.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak po té se rozhodně kouknu v drogerce :) Teď jsme si jí vyhledala a vypadá vážně dobře :)

      Vymazat
  2. Rtenky Rimmel jsou prostě nej. Právě uvažuju ze si jich par dokoupim a taky laku na nehty této značky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím :) Já Rimmel miluju celkově :) taky uvažuju o doplnění mé rtěnkové "kolekce" :) Rtěnek a laků není nikdy dost :)

      Vymazat
  3. Rtěnku od Rimmelu jsem ještě neměla, ale nedám dopustit na jejich laky :) -L

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný článek :) tyhle rtěnky mám taky ráda, tvůj odstín je krásný :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  5. Mám presne túto len iný odtieň a som fakt milo prekvapená, ako píšeš pery vcelku hydratuje, farba je intenzívna a síce nevydrží celý deň, ale nevadí.
    Bianka

    OdpovědětVymazat