pátek 9. října 2015

Outfit of the Day/ Šedé sáčko

 Tento outfit jsem fotila ve středu, tedy v den, kdy neustále pršelo. Což jsem dopředu nepředpokládala, takže jsem si naplánovala, že si nafotím dva outfity. No, nakonec jsme s kamarádkou (Baru, děkuju) nafotily alespoň jeden.

Doufám, že se Vám outfit i fotografie budou líbit. Nějak jsem si letos oblíbila šedou, ani nevím proč. Různými odstíny červené a vínové jsem zásobená už od minulého podzimu, kdy jsem se hlavně do bordo barvy zamilovala.

 


 



8 komentářů:

  1. Hezký oufit:) To tričko má moc hezkou barvu:)
    http://clarathing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi ti to sekne. Si naozaj krásna :) a to sačko ti sekne

    Katka i s jej GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  3. super outfit! a si krásne vysmiata :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, no tobě to teda sluší :)) Máš moc krásné vlasy a rtěnka je také boží :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ajaj, tyhle trable s počasím dobře znám a nejhorší je, když je v zimě tak brzy tma! každopádně ti to na fotkách moc sluší a jsem ráda, že jste to s kamarádkou nakonec nafotily :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkný a pohodlný outfit, sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkný a pohodlný outfit, sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat