pátek 30. října 2015

Outfit/ Black skirt with crop top/ Autumn

Vzpomínáte ještě na poslední podzimní outfit v kabátku? Ne? Tak se koukněte ZDE. Tento článek bude takovým menším pokračováním. Samozřejmě, že se musím ráno rozhodnout i mezi topem, který zvolím pod kabát. A tohle rozhodnutí pro mě bývá asi tím nejsložitějším.

Tentokrát jsem jednoduchou černou sukni do pasu doplnila crop topem. Tedy takovou vzdálenou vzpomínkou na slunečné letní dny. A protože už jsou tyto dny dávno minulostí, tak jsem zakryla záda džínovou košilí.

Z domu samozřejmě nevycházím bez silonek, ale na jen kvůli focení se mi je nechtělo oblékat, takže jsem dost mrzla, což je vidět hlavně na zčervenalé kůži.

V celém článku můžete vidět celý outfit v barevné variantě.

 Omlouvám se za gumičku na ruce. Vůbec mi nedošlo, že bych si jí měla sundat.




8 komentářů:

  1. Jééé, to vypadá moc skvěle a máš moc úžasné vlasy a tvoje lodičky se mi také moc lídí :))

    OdpovědětVymazat
  2. Krásny outfit a naozaj máš skvelé vlasy :D
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezký outfit - hlavně právě ta kombinace crop topu a sukně :)) A taky barva rtěnky!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný outfit :) taky se mi moc líbí ta kombinace crop topu a sukně :)

    OdpovědětVymazat
  5. super crop top :))

    http://dominikamakarova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Sluší Ti to :) Dnes jsem si zkoušela podobnou košili, ale nějak mi neseděla

    OdpovědětVymazat