pondělí 19. října 2015

Outfit/ Black skirt (Autumn)

Po delší době, déle než týdnu, tu máme zase fotky s outfitem. Bohužel je pro mě stále víc a víc obtížný nějaké ty fotky nafotit. Buď nemám vůbec čas, nebo při sobě nemám nikoho, komu důvěřuju a vím, že bude ochotný se mnou promrhat nějakou tu půlhodinku (i dýl) focením. Ale když do Prahy, dojíždím do školy a práce, dotáhnu větší fotoaparát, tak se příroda spikne a buď celý den leje, nebo je buřina. Strašně ráda bych nafotila ještě nějaký ten outfit v podzimní Praze, doufám, že se mi to ještě letos poštěstí.

Zpátky přímo k dnešnímu outfitu. V první řadě chci poděkovat mé mladší ségře za ochotu poprat se s manuálním nastavením fotoaparátu a jít se mnou v dešti fotit. Terez, děkuju.

Nad kombinací oblečení jsem tentokrát moc nepřemýšlela. Okopírovala jsem svůj vlastní outfit, který jsem zvolila v pátek, kdy jsem se nestíhala před brigádou převléknout a musela jsem na sobě mít černou sukni přes den. Jakmile se v září jen trochu ochladí, hned šahám po svetru a jsem jim věrná až do dubna. Přímo po tomhle ráda šahám, když nevím, co na sebe nebo potřebuju neutrální svršek. Pro zahřátí i na efekt jsem doplnila kabát zelenou šálou.

Na běžné líčení jsem dlouho preferovala zvýrazněné oči a nute rty. Teď stále častěji šahám po výrazných rtěnkách, které na den doplním většinou jen řasenkou bez stínů. Speciálně kvůli tomuto focení jsem zkusila full makeup, tedy zvýraznit obojí, ale nějak se v tom necítím.






 

9 komentářů:

  1. moc ti to slusi.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné :) jinak zajímavé místo na focení! :))

    OdpovědětVymazat
  3. aspoň teda že setra ťa pofotila pekna velmi:)) len dufam že ked si ho mala normnalne na sebe ten outfit že si nemala hole nohy v tejto zime brrr :))

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný kabátek, přesně takový sháním

    OdpovědětVymazat