sobota 3. října 2015

Haul/ září 2015/ Vršky


Léto už je za námi, a můžeme se kochat krásami podzimu. Bohužel s nádherně barevnou přírodou přichází i prudké ochlazení. A já jsem přišla na nečekanou věc! Nemám absolutně, co na sebe! :D :)

Naštěstí pro mě se začátkem září konaly Dny Marianne, které mi skvěle hrály do karet. Slevy, ne-slevy, stejně jsem potřebovala nakupovat, jinak bych zmrzla. :)

Když tak koukám na hromadnou fotku, tak se musím alespoň pousmát. Každý kousek je úplně jiný a vůbec k sobě nejdou. Ale já se také oblékám podle nálady a zrovna jsem nutně potřebovala další kardigan, neutrální sako, nejstylovější kardigan a hřejivou mikču.





6 komentářů:

  1. Krásné kousky. :) Já si skoro nikdy nenakoupím nic, co by k sobě sedělo. :D
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  2. Přišel podzim a já mám úplně stejný problém, nemám co na sebe :) ty toho, ale na rozdíl ode mě máš víc :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásní kousky, nejvíce se mi líbí ten první :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíce se mi líbí kardigany, to je na podzim pecka :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jj, kardiganů není nikdy dost! :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Špatný světlo...Ale určitě to má úžasný barvy! :3

    OdpovědětVymazat