středa 7. října 2015

Aktuálně používané sprchové gely/ recenze

Sprchový gel je věc, která nechybí snad v žádné koupelně. No, my jich třeba máme zrovna teď nakoupených hromadu, nebojte, ty dneska hodnotit nebudu. Tedy alespoň většinu. Zaměřím se naopak na produkty, které používám už alespoň měsíc a které mám 100% ozkoušené.

Značku Yves Rocher jsem si oblíbila hlavně díky jejich přírodní kosmetice a také přijatelným cenám. A k zahození není ani záruka, že výrobky netestovali na zvířatech. Ano, nevím, že je to zakázané zákonem, ale stejně si nejsem jistá, zda to všechny firmy dodržují.



Už jenom podle obalu je zjevné, proč jsem v obchodě neodolala a šáhla právě po tomto. Skvostně voní po kávě! Vůně kávy se dokonce přenese i na pokožku, která chvíli nádherně voní. Ale v tom je možná i její problém. Mám citlivější pokožku a bohužel jsem na něj reagovala trochu podrážděně. Což mě mrzí, ale i tak jím často střídám druhý sprchový gel.





Sprchový gel od Palmolive je ten nejpříjemnější a nejhebčí sprchový gel, který jsem kdy vyzkoušela. Alespoň mé pokožce vyhovuje, dokonce se mi zdá, že je po koupeli trochu hydratovaná, což je zvláštní. Ano, je bez parfumace, ale pro mě je už dlouhou dobu jedničkou.

10 komentářů:

  1. Musím souhlasit, všechny výrobky z YR jsou boží a já naprosto miluju, nejen proto, že jsou čistě přírodní, ale hlavně proot, že jsou francouzské a já francouzské věci zkrátka zbožňuju :))

    OdpovědětVymazat
  2. miluji yves rocher sprchace.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. miluji yves rocher sprchace.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Značku Yver Rocher mám veľmi rada. Ich výrobky mi sadli k pokožke a majú nádhernú vôňu

    Katka z Čo je dobré to musím mať
    aktuálne i s novou GIVEAWAY pre každého

    OdpovědětVymazat
  5. Super ! Značku Yver Rocher som ešte nevyskúšala, ale určite sa po nej poobzerám :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  6. túto značku som ešte nevyskúšala ... čo sa týka kozmetiky dosť sa bojím experimentovať :-) Pekný víkend Michaela
    www.imperfect-woman.com

    OdpovědětVymazat
  7. Yves Rocher majú skvelé sprcháče :) Vôňu kávy tak isto milujem :3
    Original copy blog

    OdpovědětVymazat
  8. Aj mne sa po sprchových krémoch Palmolive zdá, že pokožka nie je suchá ako to býva po iných sprcháčoch.
    Bianka

    OdpovědětVymazat