neděle 6. září 2015

Recenze paletky očních stínů - Essence

Tyto stíny jsem si koupila úplnou náhodou asi před dvěma roky. V tu dobu bych vůbec nevěřila, že se jednou stanou mými nejoblíbenějšími. Samozřejmě, že kvalita odpovídá nízké ceně, ale o tom až níže...

Důvod mého nákupu je asi na první pohled jasný! Krásné, nevšední a přitom denně nositelné barvy! Jsem z těch barev do dneška unešená. Používám je natolik, že už postrádám nejsvětlejší pískovou barvu!

Ano, pochopili jsme správně! Barvy jsou hlavním důvodem, proč jsem s touhle paletkou od Essence, která stále okolo sta korun, tak spokojená. Výdrž je obstojná, s bází mi vydrží celý den.

Nyní k nevýhodám. Stíny celkem práší, ale to mi nijak nevadí. Největším mínusem zůstává fakt, že se stíny hned po nanesení slijí.


6 komentářů:

  1. To slívání očních stínů je na nic, taky s tím mám problém :/
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  2. Od ESSENCE mám najradšej laky na nechty. Tie mi fakt sadli a takktiež lesky na pery s trblietkami. Inak som s touto kozmetikou neni úplne spokojná a ako vidím, ani tebe očné tiene veľmi nesadli - v dôsledku zlievania.

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. ja som tuto paletku videla tusim aj teraz v akcii, ale nejako ma uz Essence tiene nelakaju :(

    Pozyvam na GA o serum na rast mihalnic :) tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/09/gigalash-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám ráda mono stíny od essence. Přes svou nízkou cenu mi přijdou poměrně kvalitní :-)
    I am clarella ...

    OdpovědětVymazat
  5. Pokud si to správně pamatuji na tuhle paletku jsem se také v drogerii dívala. A stejně jako tebe i mě zaujala barevnou škálou, která se dá využít na denní líčení. Ale nekoupila jsem si jí nakonec, protože mi přišlo, že odstíny jsou málo pigmentované. Ale souhlasím s komentářem přede mnou, mám od Essence mono stíny, kterou jsou i přes cenu kvalitní. Určitě doporučuji :)
    Mimochodem máš hezký blog, rozhodně jsem ho nenavštívila naposledy!! Byla bych moc ráda, kdybys i ty navštívila můj blog, případně se stala mojí čtenářkou, samozřejmě pokud se rozhodneš můj blog číst:)
    P.S.: Chtěla jsem se přidat do tvých pravidelných čtenářů, ale nenašla jsem widget :(
    Měj se hezky..:)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  6. Ty barvičky jsou super a je skvělé že jsi spokojená, já bych byla zklamaná z toho prášení, mně to vadí :(

    OdpovědětVymazat