čtvrtek 3. září 2015

Recenze báze pod make-up/UMA

Přemýšlím, zda nemám nejdřív vysvětlit, k čemu báze slouží. Ale hádám, že již z názvu článku každý pochopí, že jde o kosmetický produkt, který pomáhá připravit pleť na make-up a také díky ní make-up na tváři déle vydrží a měl by zabraňovat tvoření nevzhledných šupinek atd.




A nyní přímo k produktu! Uma je německá značka, která se přibližně před rokem nově objevila v našich drogeriích, ceny jejich zboží jsou příjemně nízké a kvalita většinou dostačující, horší je to s výběrem. Naposledy jsem viděla jejich stojany plné v době, kdy k nám tato značka dorazila.


Báze stojí kolem sta korun a výborně plní svou funkci, make-up mi s ní vždy vydržel bez drolení na obličeji celý den (i noc). Jedinou nevýhodu jsem vypozorovala v hutnosti, není příliš lehký a pleť krapet zatěžuje.



Nyní jsem si uvědomila, že jsem již hodnotila jejich bázi pod oční stíny! Odkaz najdete na konci článku :). Slibuji, že příště se budu věnovat jiné značce.


Máte někdo zkušenost s bází od Umy?

2 komentáře:

  1. Zkoušela jsem bázi pod make up od dermacolu, ale šíleně mi zatěžovala pleť. Ale tak každému vyhovuje určitě něco jiného :)

    katty-in-the-world.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Já moc báze pod make up nepoužívám, většinou si pod něj dám jen krém :-) Ale dobrej tip! :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat