pátek 25. září 2015

Paletka očních stínů/ Uma cosmetics/ recenze

Dneska si dáme poněkud pochmurnější recenzi. No co, nemůžu přeci pořád jen chválit. Řekla jsem si, že je na čase napsat článek o produktu, který mi už cca dva roky jenom leží v šuplíku. Bohužel bych ho strašně ráda používala, ale on je prostě nepoužitelný!

O co go? O paletce očních stínů od Uma cosmetics. Samozřejmě, že neočekávám od paletky do dvou stovek  nic extra, ale co je moc, to je moc. Opět jsem po této paletce šáhla kvůli barvám, černá, šedé a bílá se vždy hodí.





Pigmentace je bohužel tak nízká, že ani po nanesení báze pod oční stíny se barva na oku chytá pouze zběžně. Když se mi po x minutách konečně podaří vytvořit vhodnou vrstvu, tak mi stíny hned vyblednou a rychle se z oka ztratí.


Ano, tahle paletka je až směšná svou "kvalitou".


3 komentáře:

  1. Mě paletky od uma cosmetics nikdy nezaujali.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já stíny nenosím a barvy vypadají celkem hezky a je škoda že jsou tak nekvalitní.
    http://clarathing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. UMA mi bohužel nikdy neseděla, paletky jsem nezkoušela a asi jsem tedy udělala i dobře :D

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat