úterý 22. září 2015

Outfit of the Day/ Prague

Po pár článcích věnovaných kosmetice jsem si řekla, že by nebylo od věci, kdybych nafotila nějaký ten outfit. Měla jsem v plánu se s vámi podělit o můj outfit, který jsem zvolila na představení Evity, které bylo mimochodem naprosto skvělé a doporučuju zajít do Divadla Studio Dva, určitě nebudete litovat.

Ano, opět jsem krapet mimo téma! No, musím se přiznat, že jsem zapomněla fotoaparát doma, takže jsem měla k dispozici pouze mobil, který není zrovna z nejlepších. Doufám, že i přes horší kvalitu fotek můžete mé podzimní oblečení ohodnotit.

Asi jste si všimli, že vypadám trochu usedle, ale přesto věřím, že né nudně. Strašně se mi líbí kombinace černého roláku s šedým sakem.












3 komentáře:

  1. Opravdu ti to moc slušíí.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Na tých fotkách čo sa usmievaš ti to veľmi pristane :-) Miška
    www.imperfect-woman.com

    OdpovědětVymazat
  3. Sáčko ti perfektně padne :) www.kristynablog.com

    OdpovědětVymazat