čtvrtek 17. září 2015

Masky na obličej - Freeman - recenze


Tyhle masky máme doma už nějaký ten pátek, proto si myslím, že je tady s klidném pocitem můžu ohodnotit. Vzpomínám si, že jsem je koupila úplně náhodou v Tescu, protože byly ve slevě a já si řekla, proč je nevyzkoušet? Teď bych si spíš řekla, proč je zkoušet?



Možná jsem to v minulém odstavci trochu přehnala. Mezi totální propadáky bych masky rozhodně neřadila. Navíc nestojí více než 200 Kč, což není moc.

Jak tedy fungují? Ta čokoládovo jahodová je primárně určená pro nižší ročníky, měla by vyhlazovat póry a bránit vzniku akné. Tato maska je sice příjemná, ale odvede minimální práci.


Ta ananasové slouží k vyhlazení vrásek, pleti. Starším generacím bych jí nedoporučovala, ale myslím si, že je skvělá pro nás mladší, jako prevence. Stejně jako předchozí i tato je velmi příjemná a neškodí pokožce, což se mi u masky často stává.


3 komentáře:

  1. tu ananasovou mám a zbožňuju ji :)
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Priznám sa, že ani jednu nepoznám. Ja osobne ak používammasku, tak buď bahennú alebo potom zlupovaciu (veľmi ma baví babrať sa s tým)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju jak jejich masky voní! :) Ale já používám masky z DM, takové ty pytlíčky na jedno použití :)) Ty mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat