sobota 19. září 2015

Čím se odličuji?/aktuálně (do)používané produkty/recenze

Jistě jste už na mnoha stránkách narazili na varovné články o tom, že čištění pleti je naprostá nezbytnost a je vlastně i základním kamenem každého líčení. Proč taky plácat na špinavou pleť dekorativní kosmetiku? Navíc si můžete vyzkoušet, že na pořádně vyčištění a připravené pleti drží make-up mnohem lépe a hlavně déle.

Každopádně, tenhle článek chci pojmout jako představení produktů, které právě používám já. Myslím si, že je fajn se dozvědět něco málo o produktech, než za ně utratíme peníze.

Jako první představuji dvoufázový odličovač očí od Green Line. Používám ho už cca měsíc a jsem s ním spokojená. U dvoufázové kosmetiky mám problém s pálením očí, ale tenhle je šetrný, což jsem zaregistrovala prvně. Denní líčení odlíčí vmžiku, ale s voděodolným má dost velký problém, jestli používáte voděodolnou řasenku, tak se raději koukněte po lepším.

 
Tradáá a máme tu další odličovat na oči. Byla jsem s ním také spokojená. Vtipné je, že fungoval naprosto opačně. Sice odličoval skvěle i voděodolný make-up, ale strašně mě po něm pálily oči. Vtipné je, že má být pro citlivé oči, s čímž moc nesouhlasím. Ale rychlost odličování? Parádní.





Na co nesmíme zapomenout? Samozřejmě, že na odlíčení celého make-upu z obličeje. Mám většinou problém, s tím, že mi make-up zůstává na tváři i po odlíčení a musím ho z tváře „dřít“. Ale tenhle je příjemný, odlíčí a navíc i krapet pomůže s čištěním pleti. Ale na dokonalé vyčištění mám doma jiné pomocníky, ale o tom už jindy.





5 komentářů:

  1. všetky vyzerajú super, Mixu by som chcela skúsiť aj ja :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Odličovat od Green Line jsem měla a byla jsem s ním celkem spokojená:)
    http://clarathing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, ráda bych tě pozvala k sobě na giveaway :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Odličovaciu vodu Amia mám vcelku rada, nemala som po nej pocit ulepenej či mastnej pleti, je fakt dobrá. Na odlíčenie očí mám tiež najradšej dvojfázové odličovače, Balea je veľmi dobrá alebo Eucerin, ten je ale drahší. Momentálne to riešim tak, že používam pleťový olej na tento účel, spolu s vodou ho nanesiem na odličovací tampón a odlíčim ním všetko, aj linky, aj riasenku, úplne bez ťažkostí.
    Bianka

    OdpovědětVymazat