úterý 8. září 2015

Chic in Paříž (alá turista) - Travel/Outfit

Paříž, krásné město, které bych ráda jednou poznala z jeho romantičtější stránky. Ale tentokrát sem přidám pár fotografií z doby, kdy jsem si pouze užívala chození (nebo spíše lítání) po památkách.

Rozhodli jsme se s rodinkou, že pojedeme na víkend objevovat krásy Paříže. Objednali jsme si zájezd a jeli autobusem do Francie. Celé dva dny jsme pobíhali od jednoho místa k druhému, protože jsem to předpokládala, tak jsem tomu přizpůsobila i můj outfit.

První den jsem se celá zahalila do mé oblíbené modré barvy. Možná se mnou nebudete souhlasit, ale já ty proužkované kraťasy prostě zbožňuju.





Druhý den jsem zůstala u modré barvy. Jen se nám trochu ochladilo, tak jsem se tomu přizpůsobila. K tmavě modrému námořnickému triku jsem zvolila džíny, které mají neuvěřitelně nádherný a živý odstín modré. A k tomu klasika...černá koženková bunda.



1 komentář:

  1. Jéé Paříž! Také jsem byla a moc se mi líbila, hned bych se vrátila :) The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat