neděle 6. září 2015

Chic in Norimberk - Travel/Outfit

Začátkem prázdnin jsem se společně s mojí ségrou, mamkou a babičkou vypravily na jeden den do Norimberku. Většinu času jsme strávili v místní ZOO, ale na závěr dne jsme si samozřejmě neodpustily ani prohlídku historického centra.

S outfitem jsem si opět vyhrála mnohem více, než s líčením. Nerada se totiž během delších výletů ohlížím na rtěnku, která se ráda pohybuje nejen během jakéhokoli jídla a přiznejme si to, pusa alá klaun sluší pouze Mirandě. :)



Nyní k mému outfitu! V létě nedokážu odolat sukni, tahle má lichotivý střih do pasu a skvěle se kombinuje s černým crop topem, kulatými brýlemi a to nejlepší na konec - džínska! Bohužel jsem s sebou brala spoustu věcí i velkým fotoaparátem, takže jsem šáhla po obrovské béžové kabelce. A na nohy? Zelené balerínky, ve kterých jsem, zvlášť ke konci dne, opravdu trpěla. :/ :D


  

Jedna speciální momenta: 


Mně se bohužel podařilo všechny fotky vymazat, ale pár jich sem dám od mé mamky, pro ilustraci.




2 komentáře:

  1. Moc ti to slušelo :) Jinak krásné fotky! Jen škoda, že se tobě všechny smazaly, to by mě naštvalo :/

    OdpovědětVymazat
  2. Sluší ti to... :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat