sobota 12. září 2015

Chic in Austria - Travel/ Outfit

Přiznejme si to, léto je pomalu za dveřmi a před námi se otevírají brány kouzelného, barevného podzimu. Já osobně podzim miluju, nedělá se mi špatně z horka, lesy a louky pestřejší. Než přivítáme pravý podzim, tak se musíme přizpůsobovat nehorázným změnám teplot, který mnozí z nás odnáší výkyvy nálad či chřipkou...

Ano, také miluji ten pocit, když s šálkem čaje, kafe nebo obojího se zachumlám do deky. Ale začátek podzimu můžeme také skvěle využít pro cestování!

Přiznám se, že letos jsem ještě nestihla nikam vycestovat. Ale vzpomněla jsem si, že minulý rok touhle dobou jsem objevovala krásy sousedního Rakouska. V celém článku naleznete více fotografií...


Na sebe jsem si vzala moje oblíbené bílé šaty s krajkou. Jednou jsem je s nadšením ukazovala mé spolužačce a ta mi s nechápavým výrazem sdělila, že jsem si koupila záclonu. :D Doufám, že vy v tom uvidíte šaty! :)



Protože byla v té době celkem zima, tak jsem je doplnila černýma silonkami. A v té samé barvě jsem zvolila pásek, který mi ladí s fotoaparátem. :D















8 komentářů:

  1. Krásné fotky:) Rakousko je moc hezké:)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky. :) Nee, já vidím šaty a ne záclonu! :D Jsou moc hezké. :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  3. Mám hrozně ráda Rakousko! :) Šaty jsou nádherné, ozhodně v nich záclonu nevidím. Sluší ti to. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nice post! <3 <3
    Please view my blog! <3 <3
    http://mirjanasmagicalcorner.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat
  5. Krásny outfit - super šatky. Ale aj ostatné fotky sú krásne

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. taky miluji, když se na podzim můžu zachulat do peřiny a pít zelený čaj :). Jinak fotky jsou moc krásné a když jsou rok staré, vypadají, jako by jsi tam byla teď :) Jednou bych se tam také moc ráda podívala :)

    OdpovědětVymazat
  7. hrozně nádherný outfit :))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat