pondělí 31. srpna 2015

Chic in London - Travel/Outfits

Prázdniny jsou pro mě vždy velkou příležitostí k cestování. Před pár lety jsem byla se školou v Anglii a den pobyli také v Londýně, který mě naprosto okouzlil. Takže volba pro letošní dovolenou byla jasná! Letěli jsme s rodinkou na pár dní do Londýna! :)

Nevím jak vy, ale já se ráda během letu cítím pohodlně, a tomu vlastně podřizuji svůj jednoduchý outfit.

Tentokrát jsem zvolila dlouhé černé tílko a červeno černé legíny se zajímavým vzorem. A nejlepší doplněk? Přeci fotoaparát! :)

Na prohlídku města jsem už zvolila něco trochu víc "chic". Když ke kombinaci červené a modré přidáte puntíky, tak vznikne vždy něco krásného! A můj doplněk? Opět foťák! :)

A nyní pár fotek Londýna...pokochejte se!





8 komentářů:

  1. úžasné fotky, věřím, že sis to tam užila. :)
    http://petra-secret.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem byla okouzlená Londýnem, když jsem ho navštívila poprvé. Krásné fotky. :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky :-) Michaela
    www.imperfect-woman.com

    OdpovědětVymazat
  4. V Londýne som ešte nikdy nebola. Ja som skôr na moje obľúbené Maďarsko no ak by som mala príležitosť, určite by som tam aspoň na pár dní išla :) Inak tá búdka je fakt super. Mám ju ako kľúčenku od kamarátky a veľmi sa mi páči :)

    Blog by Katy :-* ala Čo je dobré to musím mať - každý deň nový príspevok :)

    OdpovědětVymazat
  5. tiež sa chystám na konci septembra do Londýna a strašne sa teším! :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  6. to jsou nádherné fotky, úplně mají atmosféru, věřím, že sis to strašně užila :)!!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Škoda, že těch fotek není více, hrozně ráda se koukám na fotky z takových krásných míst :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat