středa 10. června 2015

Romantický letní outfit s kapkou rebélie

 Poslední dva dny se prudce ochladilo, což mi trošičku zhoršilo náladu. Ale naštěstí jsem si uschovala jeden outfit, který jsme fotily s mojí sestrou, v den, kdy venkovní teploměry dosahovaly maxima.

 Doufám, že na vás skrz tyto fotografie také zapůsobí magické kouzlo léta. Snad ve vás tento outfit naladí pozitivní sluníčkovou náladu.


Romantický outfit jsem se snažila rozbít úžasnými brýlemi a trochu také džínskou. Snad se mi můj záměr alespoň z části podařilo splnit.

Více fotografií i informací ohledně oblečení naleztete v celém článku.






šaty - suvenýr z Anglie
boty - CCC
brýle - DM
džínska - HM

1 komentář:

  1. Děkuji za návštěvu blogu! Máš zde krásný design a pozadí! :) Keep up the good work!!

    OdpovědětVymazat