sobota 13. června 2015

Recenze - Báze pod oční stíny - Uma

Konečně jsem se rozhejbala k prvnímu hodnocení kosmetického výrobku. Párkrát pod štítkem "recenze" najdete i značku "Uma", která mě v Tetě ihned zaujala. Právě díky tomuto výrobku jí zůstávám věrná.


Více v celém článku




Fotografie Vám krom rozeznání báze v obchodě asi mnoho neřekne, je podobně velká jako ty jiných značek, ale funguje lépe.
Již při nanesení poznáte rozdíl, barva stínů bude matnější, výraznější. Po zbytek dne se nemusíte neustále kontrolovat v zdrcadle a upravovat líčení.
Kvůli dojíždění do školy se musím malovat už v 6 hodin, takže jsem zvyklá, že v 8 už je znát změna. Nedávno jsem ale použila před nanesením stínů Uma bázi a co se nestalo? O 12 hodin později se na nich nic nezměnilo!
 Já na tento produkt nadám dopustit a všem ho vřele doporučuji. Navíc ani Vaše peněženka neutrpí žádnou újmu, stojí kolem 80 Kč.

Žádné komentáře:

Okomentovat